V našem katalogu je 1680 položek.
- Akce
-
Profi
- Aku nářadí, nabíjení (191)
- Broušení (123)
- Frézování (19)
- Hoblování (7)
- Kladiva (vrtací, sekací, bourací) (54)
- Měření (82)
- Odsávání (20)
- Opalování, sušení (6)
- Ostatní (27)
- Pneu nářadí (2)
- Řezání (94)
- Spojování, lepení (9)
- Stacionární stroje (38)
- Střihání, prostřihování (5)
- Škrábání (1)
- Šroubování, utahování (19)
- Vrtání (30)
- Vrtání s příklepem (23)
- Vysokotlaké čištění (3)
-
Kutil
- Aku nářadí, nabíjení (125)
- Auto produkty (4)
- Broušení (109)
- Frézování (11)
- Hoblování (11)
- Kladiva (vrtací, sekací, bourací) (17)
- Měření (34)
- Odsávání (1)
- Opalování, sušení (15)
- Ostatní (25)
- Řezání (63)
- Spojování, lepení (10)
- Střihání, prostřihování (1)
- Škrábání (2)
- Šroubování, utahování (6)
- Vrtání (3)
- Vrtání s příklepem (34)
- Vysokotlaké čištění (9)
- Zahrada
- Combosady
- Příslušenství
-
Novinky
-
Výprodej
Reklamační řád
Reklamace
Vymezení pojmů :
Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající
Dodavatel/prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby
Spotřebitel (kupující)- je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
Kupující – nespotřebitel (podnikatel/obchodní společnost) - Kupujícím se v tomto případě rozumí podnikatel či firma, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.
Kupní smlouva – objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného potvrzením objednávky ze strany prodávajícího. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
- Reklamační řád se řídí podle zákona.
- Kupující, který není spotřebitelem, je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout neprodleně po převzetí a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o závadách, zejména není-li poškozeno nebo jinak znehodnoceno. Déle je povinen zkontrolovat úplnost dodávky a kontrolu seriových čísel uvedených na přístroji a v záručním listě. Předejde tak pozdějším komplikacím s případnou reklamací vady věci, která vznikla při její přepravě. Podpisem přepravního listu kupující stvrzuje vnější nepoškozenost zásilky při dodání. Vnější nepoškozenost zásilky při převzetí je předpokladem nepoškození věci při přepravě.
- Kupující, který je spotřebitelem, není povinen provést prohlídku zboží při převzetí, jako kupující, který není spotřebitelem. Avšak v jeho vlastním zájmu je mu tato prohlídka doporučena, jelikož tak může předejít případným sporům při uplatnění reklamace zboží poškozeného přepravou. Své výhrady k dodanému zboží může uvést do přepravního dokladu. Spotřebitel může odmítnout převzít zboží, které je v rozporu s kupní smlouvou.
- Záruční lhůta začíná běžet dnem převzetí věci kupujícím
- Kupující uplatní reklamaci na výrobky v záruční lhůtě u prodávajícího nebo přímo u záručních servisů jednotlivých výrobců.Servisní střediska jsou uvedena u každého výrobce na těchto stránkách. V případě nejasností nám zašlete e-mail info@naradi-dilna.cz nebo zavolejte na číslo 384321034 či faxujte na číslo 384322176.
- Kupující je povinen při reklamaci prokázat uskutečnění nákupu - nejlépe předložením platného záručního listu a dokladu o zaplacení přístroje, v odůvodněných případech je možné prokázat nákup i jiným vhodným a dostatečně průkazným způsobem.Reklamovaný přístroj musí kupující dodat v úplném stavu a zabalený ve vhodném obalu (pro transport a pod.).V případě reklamace u dodavatele musí kupující přístroj odeslat na vlastní náklady na adresu dodavatele.Poštovné si hradí zákazník na vlastní náklady.V případě oprávněné reklamace může kupující (je-li spotřebitelem)uplatnit náhradu nutných výdajů, které vynaložil v souvislosti s uplatněním reklamace.
- Informace o zboží a jeho popis může obsahovat věcné nebo technické nepřesnosti. Tímto se prodávající nijak nezbavuje své povinnosti řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků a služeb. Změny těchto údajů a cen jsou vyhrazeny.Podmínky vymezené v přijaté objednávce je možné měnit jen dohodou smluvních stran.
- Záruční lhůta je pro kupující - spotřebitele 24 měsíců, pro kupující – nespotřebitele je 12 měsíců za základě záručních podmínek jednotlivých výrobců. Více v sekci Záruka.
- Při používání zboží se kupující řídí návodem k použití a dbá pokynů prodejce.
- Za případné škody vzniklé z nesprávného použití zboží nenese prodávající odpovědnost.
- Nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným použitím a běžným opotřebením.
- Pokud se vada či jiný rozpor s kupní smlouvou projeví v prvních 6 měsících od převzetí plnění, má se za to, že existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci. V případě uplatnění rozporu s kupní smlouvou má kupující právo volby mezi uvedením do stavu odpovídajícího kupní smlouvě opravou nebo výměnou zboží. Pokud by takový postup nebyl možný, lze poskytnout slevu z ceny nebo kupující může od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím zboží o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo si ho sám způsobil.
- Reklamace bude vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 kalendářních dnů od jejího uplatnění, prodávající se může s kupujícím dohodnout na případném prodloužení lhůty k vyřízení reklamace. V případě zamítnutí reklamace bude kupujícímu poskytnuto jeho písemné odůvodnění.
- Otázky v tomto reklamačním řádu neupravené se ve vztahu ke kupujícímu (spotřebiteli) řídí ustanoveními občanského zákoníku, zákonem o ochraně spotřebitele a záručními podmínkami poskytnutými jednotlivými výrobci zboží.
- V případě rozporu mezi záručními podmínkami výrobců a tímto reklamačním řádem se použijí záruční podmínky pro kupujícího (spotřebitele) příznivější.
- Ve spotřebitelských smlouvách platí, že není možné se smluvně odchýlit od zákona v neprospěch spotřebitele.
- Kupující může zboží reklamovat i osobně na adrese společnosti a to od 8 do 14 hod. Je lépe dohodnout termín na výše uvedených kontaktech.
- Kontaktní osoba pro reklamace Vašeho zboží: Radek Houska - e-mail
Tyto obchodní podmínky byly konzultovány SOS – Sdružením obrany spotřebitelů, o.s. (www.spotrebitele.info). To potvrzuje udělené jedinečné logo SAOP o provedení SOS – Spotřebitelského auditu obchodních podmínek, které naleznete na http://www.spotrebitele.info/audit/audit.php.
V případě nejasností ohledně těchto obchodních podmínek můžete SOS kontaktovat elektronicky na http://www.spotrebitele.info/poradna/vlozdotaz_saop.php nebo telefonicky na poradenské lince SOS 900 08 08 08 (8Kč/min).
Informace
Bonus bodyJak nakupovatMožnosti úhradNovinkyO násOchrana osobních datPartneři - odkazyPoplatky za elektroodpadReklamační řádStorno objednávkySymboly Black&DeckerSymboly BoschSymboly DeWaltTermíny a způsob dodáníUváděné cenyVýprodejZárukaZáruka Black&DeckerZáruka BOSCHZáruka BOSCH profi řadaZáruka DeWaltZáruka PromaZáruka Skil